ជាមួយដូចជាការផ្តោតលើ defying អនុសញ្ញា, វាគួរតែមកជាការភ្ញាក់ផ្អើលថាហ្វេសប៊ុក, Google, និងមិត្តភក្តិរបស់ពួកគេបានចំណាយពេលវេលាជាច្រើនបង្កើតកន្លែងដែលមនុស្សស្រឡាញ់ទៅធ្វើការទេ។
ពេលខ្លះដែលមានន័យថាម្ហូបអាហារដើម្បីតម្រូវការរបស់ប្រជាជនសម្រាប់សន្តិភាពខាងក្នុងឬការផ្តល់ស្លាយបីផ្លូវដើម្បីជៀសវាងការទទួលយកជណ្តើរ។ នៅក្នុងករណីណា, គោលដៅគឺដើម្បីធ្វើឱ្យប្រសើរឡើងនិងបង្កើនផលិតភាពទឹកចិត្ត។
នៅទីនេះគឺមានមួយចំនួននៃការរចនាម៉ូដច្រើនបំផុតគិតឆ្ពោះទៅមុខនៅក្នុងកន្លែងនាពេលបច្ចុប្បន្ននេះ។
No comments:
Post a Comment