សាន់វង្សស៊ីផេង

Friday, May 5, 2017

ហ្វេសប៊ុកចង់បើកការវាយប្រហារធំរបស់ខ្លួននៅលើទូរទស្សន៍នៅខែក្រោយ - នេះគឺជាអ្វីដែលយើងបានដឹង

ហ្វេសប៊ុកបានបណ្តេញការជំរុញរបស់ខ្លួនសម្រាប់កម្មវិធីទូរទស្សន៍ដូចលេខខ្ពស់និងមានបំណងដើម្បីចាក់ផ្សាយផលិតផលរបស់ខ្លួនក្នុងការសរសេរកម្មវិធីនៅពាក់កណ្តាលខែមិថុនាមនុស្សជាច្រើនស៊ាំជាមួយផែនការនេះបានប្រាប់ ។

ហ្វេសប៊ុកគ្រោងនឹងមានប្រហែលពីរបួនដប់សម្រាប់ការជំរុញការបង្ហាញដំបូងនេះនិងបាន greenlit បង្ហាញច្រើនសម្រាប់ការផលិតនេះបើយោងតាមមនុស្សដែលស៊ាំជាមួយការពិភាក្សានេះ។ ពួកគេបាននិយាយថាបណ្តាញសង្គមត្រូវបានគេសម្លឹងមើលសម្រាប់ការបង្ហាញនៅក្នុងលំដាប់ថ្នាក់ពីរផ្សេងគ្នា: មួយថ្នាក់កីឡាករសម្រាប់ប៉ុន្មានបង្ហាញវែងជាងធំថវិកាដែលនឹងមានអារម្មណ៍ថាមាននៅតាមផ្ទះនៅលើទូរទស្សន៍, និងថ្នាក់ទាបសម្រាប់ខ្លីបង្ហាញតម្លៃថ្លៃតិចប្រហែលប្រាំទៅ 10 នាទីជារៀងរាល់ដែលអាចនឹងធ្វើឱ្យស្រស់ 24 ម៉ោង។

ការផ្តួចផ្តើវីដេអូថ្មីនេះមានន័យថាក្រុមហ៊ុន Facebook នឹងដើរតួនាទីនៅលើដៃបានច្រើនបន្ថែមទៀតនៅក្នុងការគ្រប់គ្រងមាតិកាដែលបង្ហាញនៅលើបណ្តាញសង្គមរបស់ខ្លួនជាមួយនឹងការជិត 2 ពាន់លានដុល្លារសមាជិក - ហើយវាបានភ្ជាប់មកជាក្រុមហ៊ុនដូចជាក្រុមហ៊ុន Amazon, YouTube, និងខ្ទាស់ត្រូវបានចាក់សោនៅក្នុងការប្រណាំងអាវុធទៅឱ្យ ធានាការសរសេរកម្មវិធីវីដេអូធានារ៉ាប់រង។

ហ្វេសប៊ុកមើលឃើញថាមានគុណភាពខ្ពស់, វីដេអូអក្សរជារូបភាពមួយសំខាន់ដើម្បីរក្សាអ្នកប្រើប្រាស់ជាពិសេសមួយប្រជាសាស្ត្រដែលត្រូវបានកាន់តែខ្លាំងឡើងដែលក្មេងជាងមួយដើម្បីប្រជែង Snapchat នាំគ្នាធ្វើដំណើរព្រមទាំងមធ្យោបាយដើម្បីតុងរួចនៅក្នុងការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មរបស់យីហោជាប្រពៃណីដុល្លារសម្រាប់ទូរទស្សន៍បែបប្រពៃណីបានបម្រុងមួយ។

អ្នកប្រើប្រាស់របស់ Facebook ថាតើនឹងចាប់យកការសរសេរកម្មវិធីបែបនេះគឺមិនច្បាស់លាស់។ នេះជាឈុតវីដេអូខ្លីដែលលេងដោយស្វ័យប្រវត្តិនៅក្នុងហ្វេសប៊ុកដំណឹងបានភាពជោគជ័យមតិអ្នកផ្សព្វផ្សាយបំផុត, ប៉ុន្តែមានការធានាថាអតិថិជននឹងចាប់ផ្តើមក្នុងការគិតរបស់ហ្វេសប៊ុកជាទិសដៅសម្រាប់ការមើលទម្រង់បែបបទវែងបានបង្ហាញនោះទេ។

ហ្វេសប៊ុកបានបដិសេធមិនធ្វើអត្ថាធិប្បាយចំពោះរឿងនេះ។

កាលបរិច្ឆេត VR និងបញ្ជីតារាមួយ
Ricky វ៉ាន់ Veen
របស់ Facebook លោកវ៉ាន់ Veen.Getty Ricky

កិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងដើម្បី snag បង្ហាញផ្តាច់មុខត្រូវបានដឹកនាំដោយសហស្ថាបនិក CollegeHumor Ricky វ៉ាន់ Veen ដែលហ្វេសប៊ុកបានជួលក្នុងខែធ្នូដើម្បីជាការច្នៃប្រឌិតជាសកលប្រធានយុទ្ធសាស្រ្តរបស់ខ្លួន។

ក្រុមតូចរបស់គាត់ត្រូវបានជួបប្រជុំជាមួយក្រុមហ៊ុនផលិតកម្មនិងការជម្រេសវនាការសម្រាប់ការបង្ហាញភាគប្រាំទៅ 30 នាទីជាយូរមកហើយថានឹងរស់នៅក្នុងកំណែថ្មីមួយនៃផ្ទាំងវីដេអូរបស់ Facebook ។

មនុស្សជាច្រើនដែលបានរៀបរាប់ "ផ្ទះនៃកាត«ក្រុមហ៊ុន Netflix Inc ដែលជាតំណាងនៃការបង្ហាញសមត្ថភាពត្រូវបានគេបោះដែលហ្វេសប៊ុកសម្រាប់ថ្នាក់ទៅខ្ពស់របស់ខ្លួនខណៈពេលដែលលើកឡើងផ្សេងទៀត" រឿងអាស្រូវ "ជាឧទាហរណ៍មួយ។ មនុស្សម្នាក់បានឱ្យដឹងថាក្នុងនាមជាសម្រាប់ថ្នាក់ទាប, ហ្វេសប៊ុកកំពុងតែស្វែងរកថវិកាផលិតកម្មដែលធ្លាក់ចុះកន្លែងណាមួយរវាងទូរទស្សន៍និងឌីជីថលបង្ហាញស្រដៀងគ្នាទៅនឹងមានបង្ហាញនៅលើសេវា go90 របស់ក្រុមហ៊ុន Verizon ។

Facebook បានបង្ហាញមួយនេះគឺជាកាលបរិច្ឆេត greenlit បង្ហាញនិម្មិត-ការពិតពី Conde Nast កំសាន្តដែលមនុស្សចូលទៅលើកាលបរិច្ឆេទដំបូងក្នុង VR មុនពេលពួកគេជួបគ្នានៅក្នុងជីវិតពិត, នេះបើយោងតាមមនុស្សម្នាក់ដែលសុំមិនឱ្យបញ្ចេញឈ្មោះដោយសារការពិភាក្សានេះគឺជាឯកជន។ នៅក្នុងការធ្វើបទបង្ហាញរបស់ NewFront Conde Nast កាលពីថ្ងៃអង្គារក្រុមហ៊ុននេះបានបញ្ជាក់ថាវាមានគម្រោងវីដេអូថ្មីមួយជាមួយហ្វេសប៊ុក, ប៉ុន្តែមិនបានផ្តល់សេចក្តីលម្អិត។

ហ្វេសប៊ុកបាន tapped តារាល្បីបញ្ជីទៅសម្តែងក្នុងកម្មវិធីមួយចំនួននេះបើយោងតាមមនុស្សជាច្រើនបានស្តាប់ការរៀបរាប់ស្តីពីផែនការនេះ។ ទីភ្នាក់ងារមួយបានភ្ជាប់បញ្ជីតារាហូលីវូដមលមួយដើម្បីបង្ហាញមួយរួចទៅហើយនេះបើយោងតាមមនុស្សម្នាក់ស៊ាំជាមួយការចរចានេះ។

ខណៈពេលដែលហ្វេសប៊ុកគឺជាចំណាប់អារម្មណ៍នៅក្នុងជួរនៃមាតិកាមួយប្រភេទដែលវាត្រូវបានកំណត់ទិសដៅមួយគឺបង្ហាញជំទង់យ៉ាងខ្លាំងជាចំណុចកណ្ដាល។

មនុស្សម្នាក់បាននិយាយថា: «ពួកគេត្រូវបានជក់ចិត្តជាមួយ Snapchat "។ ហ្វេសប៊ុកត្រូវបានគេនិយាយថា: មួយផ្សេងទៀតដែលអ្នកប្រើដែលមានអាយុតិចកំណត់ទិសដៅ "ដើម្បីពង្រីកការបង្ហាញទស្សនិកជន។ "

ខ្ទាស់ត្រូវបានគេដេញតាមយ៉ាងសកម្មជាមួយនឹងការបង្ហាញកិច្ចព្រមព្រៀងជាច្រើននៃដូចគ្នារបស់ក្រុមហ៊ុនដូចគ្នាដូចជាហ្វេសប៊ុកសម្រាប់ការស្វែងយល់ពីកម្មវិធីរបស់ខ្លួនផ្នែករបស់។

មនុស្សទីបីបានថ្លែងថាជា«ពួកគេគឺពិតជានៅក្នុងការប្រណាំងមួយពេលឥឡូវនេះ»។

នៅតំបន់ផ្សេងទៀតហ្វេសប៊ុកត្រូវបានសម្លឹងមើលគឺកីឡានិងក្រុមហ៊ុននេះបានរាយការណ៍ថាបាននិយាយជាមួយ MLB ។

នាយកប្រតិបត្តិ Facebook លោក Mark Zuckerberg បានឱ្យដឹងថានៅលើការហៅរកប្រាក់ចំណូលថ្មី "កីឡាគឺប្រហែលជាអ្វីមួយដែលយើងនឹងចង់ព្យាយាមនៅចំណុចមួយចំនួន" ។

មនុស្សម្នាក់បាននិយាយថាកាលបរិច្ឆេទសម្ពោធពាក់កណ្តាលខែមិថុនាអាចនឹងត្រូវបានជំរុញឱ្យត្រឡប់មកវិញ។ ហ្វេសប៊ុកបាននិយាយថា: ដំបូងមួយផ្សេងទៀតនឹងប្រកាសបង្ហាញគ្រោងរបស់ខ្លួននៅជុំវិញសន្និសីទអ្នកអភិវឌ្ឍន៍របស់ខ្លួននៅក្នុងពាក់កណ្តាលខែមេសាប៉ុន្តែបានសម្រេចចិត្តក្នុងការបង្ហាញខ្លួននៅក្នុងពេលវេលាសម្រាប់ពិធីបុណ្យផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មទីក្រុង Cannes តោ, ដែលចាប់ផ្តើម 17 ខែមិថុនា។

ការលេងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម
ជាយុទ្ធសាស្រ្តថ្មីនេះណ្តៅវីដេអូហ្វេសប៊ុកដោយផ្ទាល់ប្រឆាំងនឹង YouTube ដែលកាលពីថ្ងៃព្រហស្បតិ៍បានប្រកាសថាខ្លួននឹងផ្តល់មូលនិធិដល់ផលិតផលនៃការបង្ហាញដើមសម្តែងល្បីឈ្មោះដូចនាង Ellen DeGeneres លោក Kevin Hart, និងនាង Katy Perry បាន។ នេះបង្ហាញថ្មីនឹងត្រូវបានគាំទ្រដោយការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មនិងអាចរកបានសម្រាប់នរណាម្នាក់ឱ្យមើលជំនួសឱ្យការរស់នៅក្នុងសេវាកម្មជាវ $ 10 ក្នុងមួយខែរបស់ YouTube ។

លោក Kevin Hart អ្វីដែលសម
គេហទំព័រ YouTube លោក Kevin Hart បានបង្ហាញត្រូវបានប្រកាស Thursday.FilmMagic របស់គេហទំព័រ YouTube សម្រាប់

"ប្រាំឆ្នាំមុន, 85% នៃស៊េរីដើមទាំងអស់ត្រូវបានផ្សព្វផ្សាយគាំទ្រ" លោក Robert Kyncl ប្រធានអាជីវកម្មរបស់ YouTube បានឱ្យដឹងថានៅក្នុងព្រឹត្តិការណ៍មួយនៅថ្ងៃព្រហស្បតិ៍នៃយុទ្ធសាស្រ្តរបស់ក្រុមហ៊ុន។ «នៅឆ្នាំនេះចំនួននោះបានធ្លាក់ចុះមកនៅត្រឹមតែជាងពីរភាគបី។ ហើយជាមួយនឹងមាតិកាច្រើនបានចូលមកដល់ការផ្តល់សេវាការជាវ, ការផ្លាស់ប្តូរដែលកំពុងតែកើនឡើង។ ដូច្នេះយើងមើលឃើញថាការបង្ហាញទាំងនេះជាមធ្យោបាយមួយសម្រាប់ពួកយើងដើម្បីជាដៃគូជាមួយនឹង [ការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម] ដើម្បីចំណាយប្រាក់ប៉ុន្មាននិន្នាការនេះ "។

ការគិតរបស់ Facebook ហាក់ដូចជានៅក្នុងបន្ទាត់ជាមួយរបស់គេហទំព័រ YouTube, ជាមធ្យោបាយចម្បងនៃការរកប្រាក់របស់ដើមបងា្ហាញហ្វេសប៊ុកនឹងមានតាមរយៈការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មនៅក្នុងពាក់កណ្តាលនៃវីដេអូនេះគេស្គាល់ថាជាពាក់កណ្តាលរមៀលផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម, មនុស្សជាច្រើនបានឱ្យដឹងថា។ បណ្តាញសង្គមបាន testi

No comments:

Post a Comment

facebook